ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﺍﻟﺮﺣﻴﻢ
ﺍﺱ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺁﺧﺮ ﻣﺴﻠﮏ ﺣﻖ ﻣﺴﻠﮏ ﺍﮬﻠﺴﻨّﺖ ﻭ
ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺣﻨﻔﯽ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﮬﯽ ﮐﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﯿﻮﮞ ﺍﺣﺒﺎﺏ
ﭨﮭﻨﮉﮮ ﺩﻝ ﺳﮯ ﺿﺮﻭﺭ ﭘﮍﮬﯿﮟ
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺍﭼﮭﯽ ﻃﺮﺡ ﺳﻤﺠﮫ ﻟﯿﮟ ﮐﮧ
ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ
ﯾﺎ ﻣﺴﻠﮏ ﺍﻋﻠٰﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﯿﺎ ﻣﺴﻠﮏ
ﻧﮩﯿﮟ * ، ﺑﻠﮑﮧ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ، ﺗﺎﺑﻌﯿﻦ ، ﺗﺒﻊ ﺗﺎﺑﻌﯿﻦ ،
ﺻﺎﻟﺤﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺍﻣﺖ ﺟﺲ ﻣﺴﻠﮏ ﭘﺮ ﺗﮭﮯ ﻣﺴﻠﮏ
ﺍﻋﻠٰﯽ ﺣﻀﺮﺕ ، ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﮐﺎ ﺍﻃﻼﻕ ﺍُﺳﯽ ﭘﺮ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ
ﺩﺭﺍﺻﻞ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺗﺴﻤﯿﮧ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﺩﻭ
ﺻﺪﯼ
ﻗﺒﻞ ﺑﺮﺻﻐﯿﺮ ﮐﯽ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﮐﺌﯽ ﻧﺌﮯ ﻓﺮﻗﻮﮞ *ﻧﮯ
ﺟﻨﻢ
ﻟﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻓﺮﻗﻮﮞ *ﮐﮯ ﻋﻠﻤﺒﺮﺩﺍﺭﻭﮞ ﻧﮯ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﻭ
ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﮯ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻭ ﻣﻌﻤﻮﻻﺕ ﮐﻮ ﺷﺮﮎ ﻭ ﺑﺪﻋﺖ ﻗﺮﺍﺭ
ﺩﯾﻨﮯ ﮐﯽ ﺷﺮﻣﻨﺎﮎ ﺭﻭﺵ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﯽ ، ﺧﺼﻮﺻﺎ ﻣﻮﻟﻮﯼ
ﺍﺳﻤﺎﻋﯿﻞ ﺩﮨﻠﻮﯼ ﻧﮯ ﻭﮨﺎﺑﯽ ﻣﺴﻠﮏ ﮐﯽ ﺍﺷﺎﻋﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ
ﺟﻮ
ﮐﺘﺎﺏ ﺗﻘﻮﯾۃ ﺍﻻﯾﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺳﮯ ﻣﺮﺗﺐ ﮐﯽ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ
ﻋﻠﻢ
ﻏﯿﺐ ﻣﺼﻄﻔٰﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ، ﺣﺎﺿﺮﻭ ﻧﺎﻇﺮ ،
ﺷﻔﺎﻋﺖ ، ﺍﺳﺘﻌﺎﻧﺖ ، ﻧﺪﺍﺀ ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ
ﻋﻠﯿﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ، ﺣﯿﺎﺕ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ،
ﺍﺧﺘﯿﺎﺭﺍﺕ
ﻧﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮐﻮ
ﻣﻌﺎﺫﺍﻟﻠﮧ ﮐﻔﺮ ﻭ ﺷﺮﮎ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﮮ ﺩﯾﺎ ، ﺟﺐ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺳﺎﺭﮮ
ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻝ ﺳﮯ ﻗﺮﺍﻥ ﻭ ﺳﻨﺖ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﺪﮦ
ﮨﯿﮟ* ،
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻣﯿﻼﺩ ﻭ ﻗﯿﺎﻡ ، ﺻﻠﻮٰۃﻭﺳﻼﻡ ، ﺍﯾﺼﺎﻝ ﺛﻮﺍﺏ
،
ﻋﺮﺱ ﯾﮧ ﺳﺐ ﻣﻌﻤﻮﻻﺕ ﺟﻮ ﺻﺪﯾﻮﮞ * ﺳﮯ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﻭ
ﺟﻤﺎﻋﺖ ﻣﯿﮟ ﺭﺍﺋﺞ ﮨﯿﮟ * ﺍﻭﺭ ﻋﻠﻤﺎﺋﮯ ﺍﻣﺖ ﻧﮯ
ﺍﻧﮭﯿﮟ * ﺑﺎﻋﺚ ﺛﻮﺍﺏ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ ، ﻟﯿﮑﻦ ﻧﺌﮯ ﻓﺮﻗﻮﮞ
* ﮐﮯ
ﻋﻠﻤﺒﺮﺩﺍﺭﻭﮞ *ﻧﮯ ﺍﻥ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻭ ﻣﻌﻤﻮﻻﺕ ﮐﻮ ﺷﺮﮎ ﻭ
ﺑﺪﻋﺖ
ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺳﺎﺭﯼ ﺗﻮﺍﻧﺎﺋﯽ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﭩﺎﻧﮯ ﭘﺮ
ﺻﺮﻑ ﮐﯽ ، ﺍﺳﯽ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻋﻠﻤﺎﺋﮯ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ
ﻗﻠﻢ ﺳﮯ ﺍﻥ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻭ ﻣﻌﻤﻮﻻﺕ ﮐﺎ ﺗﺤﻔﻆ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺍﻭﺭ
ﺗﺤﺮﯾﺮ ﻭ ﺗﻘﺮﯾﺮ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﺎﻇﺮﻭﮞ * ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﮨﺮ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ
ﮐﺎ
ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺷﮑﻦ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﺎ ۔
ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮐﯽ ﺍﺳﯽ ﻣﻌﺮﮐﮧ ﺁﺭﺍﺋﯽ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ * ﺑﺮﯾﻠﯽ ﮐﯽ
ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﺧﺎﻥ ﻗﺪﺱ ﺳﺮﮦ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺋﮯ
،
ﺁﭖ ﺯﺑﺮﺩﺳﺖ ﻋﺎﻟﻢ ﺩﯾﻦ ﺗﮭﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟٰﯽ ﻧﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺑﮯ
ﭘﻨﺎﮦ
ﻋﻠﻤﯽ ﺻﻼﺣﯿﺘﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﺎﻻ ﻣﺎﻝ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ
ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ
100 ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﻋﻠﻮﻡ ﻣﯿﮟ ﻣﮩﺎﺭﺕ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﺧﺼﻮﺻﺎ
ﻋﻠﻢ ﻓﻘﮧ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺁﭖ ﮐﺎ ﺛﺎﻧﯽ ﻧﮧ
ﺗﮭﺎ
، ﺍﻋﻠٰﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﻣﺠﺪﺩ ﻭ ﻣﻠﺖ ﻣﻮﻻﻧﺎ
ﺍﻟﺸﺎﮦ
ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﺧﺎﻥ ﻓﺎﺿﻞ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ
ﻋﻠﻤﯽ
ﺻﻼﺣﯿﺘﻮﮞ *ﮐﺎ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﮐﯿﺎ ﺟﻮ ﺁﭖ
ﮐﮯ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﮨﯿﮟ ، ﺑﮩﺮﺣﺎﻝ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻭﺭ ﮐﮯ ﻋﻠﻤﺎﺋﮯ
ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺑﺎﻃﻞ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ
ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺑﺎﺕ ﺩﮮ ﮐﺮ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﮐﺎ ﺩﻓﺎﻉ ﮐﺮﺭﮨﮯ
ﮨﯿﮟ * ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﻋﻈﯿﻢ ﺧﺪﻣﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻗﺪﻡ
ﺍﭨﮭﺎﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﮐﮯ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮐﮯ ﺛﺒﻮﺕ ﻣﯿﮟ ﺩﻻﺋﻞ ﻭ
ﺑﺮﺍﮨﯿﻦ ﮐﺎ ﺍﻧﺒﺎﺭ ﻟﮕﺎﺩﯾﺎ ، ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﻋﻘﯿﺪﮮ ﮐﮯ ﺛﺒﻮﺕ
ﻣﯿﮟ
ﮐﺌﯽ ﮐﺌﯽ ﮐﺘﺎﺑﯿﮟ ﺗﺼﻨﯿﻒ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ ، ﺳﺎﺗﮫ ﮨﯽ ﺳﺎﺗﮫ
ﺟﻮ
ﻣﻌﻤﻮﻻﺕ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺭﺍﺋﺞ ﺗﮭﮯ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ
ﺟﻮ
ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺳﻨﺖ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺗﮭﮯ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﺎﺋﯿﺪ
ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﻗﺮﺁﻥ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﺖ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺗﮭﮯ ﺁﭖ ﻧﮯ
ﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﺮﺩﯾﺪ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ، ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﻣﻮﺿﻮﻋﺎﺕ
ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﮨﺰﺍﺭ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﺎ ﻋﻈﯿﻢ ﺫﺧﯿﺮﮦ
ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ
ﮐﻮ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ، ﺑﮩﺮﺣﺎﻝ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺑﺎﻃﻞ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﮐﮯ ﺭﺩ
ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻋﻘﺎﺋﺪﻭ ﻣﻌﻤﻮﻻﺕ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﮐﯽ ﺗﺎﺋﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﺟﻮ
ﻋﻈﯿﻢ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯾﻦ ﺍﺱ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﺮ ﺁﭖ ﻋﻠﻤﺎﺋﮯ
ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﮐﯽ ﺻﻒ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﺎﯾﺎﮞ ﮨﻮﮔﺌﮯ ، ﺍﻭﺭ ﻋﻘﺎﺋﺪ
ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﮐﯽ ﺯﺑﺮﺩﺳﺖ ﻭﮐﺎﻟﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ﺳﮯ ﯾﮧ
ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﮐﯽ ﺫﺍﺕ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﻨﺴﻮﺏ
ﮨﻮﻧﮯ
ﻟﮕﮯ ، ﺍﻭﺭ ﺍﺏ ﺣﺎﻝ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺫﺍﺕ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﮐﺎ
ﺍﯾﮏ ﻋﻈﯿﻢ ﻧﺸﺎﻥ ﮐﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺳﮯ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﺮﻟﯽ ﮔﺌﯽ
ﮨﮯ
ﯾﮩﯽ ﻭﺟﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺠﺎﺯﯼ ﯾﺎ ﺷﺎﻣﯽ ﻭ ﯾﻤﻨﯽ ﯾﺎ
ﻋﺮﺍﻗﯽ ﻭ ﻣﺼﺮﯼ ﺑﮭﯽ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﻣﻨﻮﺭﮦ ﻣﯿﮟ ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ
ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻧﺠﺪﯼ ﺍﺳﮯ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ
ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ* ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﺑﺮﯾﻠﯽ ﺷﮩﺮ
ﺳﮯ
ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ ، ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺳﺌﻠﮏ ﺍﻟﺸﻔﺎﻋۃ ﯾﺎ
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮩﮧ ﮐﺮ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ
ﺻﻠﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺳﮯ ﺷﻔﺎﻋﺖ ﻃﻠﺐ ﮐﺮﮮ ﺗﻮ ﭼﺎﮨﮯ ﻭﮦ
ﺟﺰﯾﺮﮦ ﺍﻟﻌﺮﺏ ﮨﯽ ﮐﺎ ﺭﮨﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮧ ﮨﻮ ﻭﮨﺎﺑﯽ ﺍﺳﮯ
ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﮨﯽ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﺟﺒﮑﮧ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﺍﺳﮯ ﮐﮩﻨﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ
ﺟﻮ
ﺷﮩﺮ ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﮐﺎ ﺭﮨﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﻮ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺁﭖ
ﺳﻤﺠﮫ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺍﺳﻼﻑ ﮐﮯ ﻭﮦ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮨﯿﮟ
ﺟﻦ
ﮐﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﻗﺪﺱ ﺳﺮﮦ ﻧﮯ ﺩﻻﺋﻞ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ
ﺷﺪ
ﻭ ﻣﺪ ﺳﮯ ﺗﺎﺋﯿﺪ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮐﮯ ﺛﺒﻮﺕ
ﻣﯿﮟ
ﺳﺐ ﻧﻤﺎﯾﺎﮞ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯼ ﮨﯿﮟ ، ﺟﺲ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ
ﺳﮯ
ﯾﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﻣﻨﺴﻮﺏ ﮨﻮﮔﺌﮯ
ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﮭﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﮔﺮ ﺍﻥ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮐﺎ
ﻗﺎﺋﻞ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﺳﮯ ﺁﭖ ﮨﯽ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﻨﺴﻮﺏ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ
ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ۔
ﺍﺏ ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺑﺮﺻﻐﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺑﮭﯿﮍ ﻣﻮﺟﻮﺩ
ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﻭﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﯽ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮﻧﺎ
ﻧﺎﮔﺰﯾﺮ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﮐﮧ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ ﻓﺮﻗﮧ ﺑﮭﯽ ﺍﭘﻨﮯ
ﺁﭖ
ﮐﻮ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﮨﯽ ﻇﺎﮨﺮ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﺒﮑﮧ ﮐﮯ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯾﻮﮞ
* ﮐﮯ
ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺑﮭﯽ ﻭﮨﯽ ﮨﯿﮟ * ﺟﻮ ﻭﮨﺎﺑﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﮨﯿﮟ ﻓﺮﻕ
ﺻﺮﻑ
ﺍﺗﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮨﺎﺑﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ *ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ*
ﺍﻭﺭ
ﺁﺋﻤﮧ ﺍﺭﺑﻌﮧ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺍﻭﺭ
ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﺗﻮ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﻭﮨﺎﺑﯿﻮﮞ* ﮐﮯ ﻋﻘﺎﺋﺪ
ﮐﻮ ﺣﻖ ﻣﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ * ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﻓﺮﻗﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﮐﺮﻧﮯ
ﮐﮯ
ﻟﺌﮯ ﻣﺴﻠﮏ ﺍﻋﻠٰﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﮐﺎ نعرہ لگاتے ھیں
No comments:
Post a Comment